Jun 29, 2017

SELAMAT HARI RAYA!

Bila last update guuuuuyyyyssss?

Iye sayang. Tahun lepas.

TAHUN LEPAS!


Ok ok. Let's update it nowwwww!


Sooo,


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!
MAAF ZAHIR DAN BATIN!


Raya dah habis, bro. Kita raya berapa hari jeewww. Hahaha. Dah besor ni mana nak raya sgt sebenarnya. More to nak visit contacts yang dah lama tak jumpa je etceli. Kengkawan, sedara mara. Sesape lah.

Erm, so aku baru habis intern sebenaqnya. Before raya itu hari. As a beginner (baru nak kerja laaaaaa), basically it's a great starting lah kot. With the environment, all the staffs. Kira a positive preview before bebetul masuk alam kerja lah. Kot? No?

Tapi overall memang aku enjoy being part of the team. Seronok aaaaaaa duduk situuuu. Semua kerja-kerja yang aku dapat/buat. Honestly, aku tak rasa pressure pun. ke sebab aku niat nak belajaaaaaarrr kerja-2 tu semua? Erm. Pressure kat sini maksud aku bukan lah yang sampai tak rela nak buat kerja tu, sampai tak masukkan ikhlas masa buat kerja. Idokk. Yang itu ada jeee. Ini pressure yang sampai aku nak lari dari tempat kerja tu. Eh ada lah sebenarnya. Masa dgn en Azreey. Kah kah! Pressure yang ....... Ah aku sorang je faham pressure yang aku maksudkan. Zzzz. Okay, geddit?

Rindu aaaa jugak semua tuu. Mana dapat dh pegi state visit, assigned jd MC pastu pening pale nak host in Malay/English, lepak dgn cikPia, enAzreey, abgDin, kakAs semuaaaaa. Diorang empat(4) ni kira my small circle lah dkt division tu. Pape memang lepak dgn diorang. Aku bosan, aku bising dkt diorang. Heheheh. Bukan nak kata aku tak mingle dgn yang lain. Tpi ni yang aku selesa lah sampai boleh bertepuk tampar semua. enAzreey dah banyak kali kena tumbuk. Heheh. Haaa. Ada lah mcm abgZai, pkcikAzhar, pkcikZali semuaaa. Set-set menghiburkan aku masa aku duduk sorang. Hahahah.

Nape duduk sorang? Sbb division aku tu, bila busy, KOSONG office. Bila takde kerja, eh full pulak attendance. Baik semua orang datang office masa tu. Hahahaha.


Malas aaa bebel pepanjang. Nanti lagi rindu. Eheh. Bye ahh. Sayounara!

No comments: